To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

Fris gewassen aan tafel!

Momenteel ben ik bezig aan mijn voorlaatste week les aan de Howest en eerlijk gezegd moet ik toegeven dat het eerste semester voorbij is gevlogen. Vanaf februari begin ik mijn stage (14 weken) en moet ik tegelijkertijd ook mijn bachelorproef schrijven. Vandaag heb ik samen met mijn klasgenoten een van mijn laatste opdrachten voorgesteld. In het tweede en derde jaar sociaal-cultureel werk moesten wij studenten een project uitwerken waarbij we de instroom van allochtone studenten in het hoger onderwijs verhogen. Om dit te bevorderen hebben wij een filmpje gemaakt dat je hier kan bekijken. Dit is het eindresultaat na twee academiejaren hard werken.

Tafelen dankzij Cosy House!
Ondertussen komen ook de feestdagen dichterbij en ook dankzij Cosy House en DI krijg ik cadeaus om ze goed en wel door te komen. Van Cosy House kreeg ik een dekbedovertrek, 2 koffietassen, 2 soeptassen, 2 bordjes en een tafelkleed.

Van DI krijg ik elke maand verzorgingsproducten. Zo kreeg ik vorige maand douchegel, shampoo, deodorant en een toiletzak.

Dankjewel hiervoor!
Elke maand een nieuw pakketje!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten