To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

Laatste rechte lijn richting diploma!

Eerst en vooral wil ik alle Kortrijkse studenten heel veel succes wensen in hun examenperiode! Voor mij zit het academiejaar er bijna op. Een tweetal weken geleden heb ik mijn bachelorproef ingediend, dit is één van de laatste zaken dat ik moet doen richting behalen van mijn diploma. Binnen een tweetal weken moet ik deze bachelorproef nog verdedigen en dan zit mijn academiejaar erop!

Vorige week was het stil op het kot in Kortrijk, dan was ik met de opleiding sociaal werk op studiereis naar Barcelona. Een heel zonnige week waar de volledige opleiding van heeft genoten.

Sociaal Werk Kortrijk in Barcelona!
Vanaf vrijdag wordt het Europees Kampioenschap binnengelaten op mijn kot. Samen met vrienden zal er altijd een leuk voetbalsfeertje heersen rond K in Kortrijk!

Succes met jullie examens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten