To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

Een jaar om nooit meer te vergeten! BEDANKT!

Zaterdag 1 september is het exact één jaar geleden dat ik de wedstrijd 'Win een kot in K in Kortrijk' gewonnen heb. Wat begon als een eenvoudige deelname aan een wedstrijd draaide uit in een studentenjaar waar ik alleen maar van kon dromen!

Dankzij dit onvergetelijke jaar kreeg ik de kans om zaken te beleven waar ik anders alleen maar van kon dromen: feestjes geven voor mijn vrienden, EK-voetbal avonden organiseren, proeven van het samenwonen met mijn toenmalige vriendin, studeren in de beste omstandigheden, genieten van het luxe-kotleven, tientallen prijzen in ontvangst nemen,...


Dit jaar zou helemaal niet mogelijk geweest zijn zonder een aantal mensen... Als afsluiter van dit voor mij persoonlijk speciale jaar wil ik in het bijzonder een aantal mensen bedanken.


  • Het management van K in Kortrijk: Bedankt Dominique, Yvan en Leila! Zonder jullie was er geen sprake van de wedstrijd. Jullie waren heel fijne kotbazen :)
  • Alle winkels die deelgenomen hebben aan het initiatief en waarvan ik prijzen in ontvangst heb mogen nemen! De lijst is enorm lang... toch wil ik er een aantal in aanhalen. Bedankt, Saturn,  Ergodome,  Bockor, America Today, La Place, Esprit, Club, Frituur De Beke, Mezzo Mezzo, Standaard Boekhandel, Schoenen Torfs, Sports Direct, S' Oliver, KV Kortrijk, Juwelier Nys, Chill Out, Decorteam Meuleman, Forum Invest,... Ik kan blijven doorgaan, IEDEREEN BEDANKT!
  • Graag wil ik ook Tim  bedanken voor het verspreiden van mijn blogberichten! MERCI TIM!
  • Mijn ouders, zus en familieleden wil ik heel hard bedanken voor alles wat ze voor mij gedaan hebben! Merci mama, papa en Sarah!
  • Een aantal vrienden wil ik in het bijzonder bedanken! Zonder jullie had mijn jaar er helemaal anders uitgezien of had het nooit zo mooi geweest! Merci Jannes, Shirley, Tom, Gawein, Joachim, Bert, Charlie en Arne.
  • Iedereen die ik durf te vergeten wil ik een dikke merci zeggen!
"Het afgelopen jaar was mooi, leuk en soms hard maar nu is het mijn verleden. Ik verlaat mijn studentenleven en hoop een nog mooiere toekomst binnen te treden" 

Dean Kenes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten