To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

Ontspanning na examen? FIESTA HOWESTA!!!

Ondertussen zit ik al halverwege met mijn examens en ik denk dat ik de eerste helft goed heb doorstaan. Hopelijk is dit voor alle Kortrijkse medestudenten ook het geval :-) Nu blijven hard werken om zo met een goed gevoel het volgende (voor mij laatste) semester te beginnen. 


Eenmaal de examens voorbij zijn is het natuurlijk tijd voor ontspanning en voor de meesten onder jullie wil dit wel vieren. Wel daarvoor heb ik de ideale tip! Samen met de laatstejaarsstudenten Sociaal Werk organiseer ik op donderdag 2 februari FIESTA HOWESTA. Het ideale feestje om deze zware periode af te sluiten en volledig uit de bol te gaan!

Alle informatie vinden jullie via de volgende link. Ik hoop jullie daar allemaal met veel plezier te ontvangen en hopelijk kunnen we samen een leuk feestje houden!

Verder wens ik jullie nog allemaal veel succes met de laatste examens!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten