To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

De batterijen zijn terug volledig opgeladen!

De examens zijn voorbij en nu is het nog even wachten vooraleer ik mijn resultaten weet. Hopelijk zijn die voor iedereen goed en als dit niet zo is, blijven werken en het komt wel allemaal in orde :-)

Shirley en ik in Santiago de Bernabeu!
Vorige week donderdag vond de eerste editie van Fiesta Howesta (fuif) plaats en het was zeker een groot succes! Daarom wil ik dan ook iedereen bedanken om langs te komen. Meteen na de fuif vertrok ik met mijn vriendin Shirley naar Madrid. De ideale manier om wat uit te rusten en te genieten. Het was zeker de moeite om de Spaanse hoofdstad te leren kennen.




Volgende week start ik met mijn laatste semester, namelijk 14 weken stage lopen bij JAVI.tv . Het zal opnieuw een grote uitdaging worden maar ik kijk er naar uit :-)

Dankzij Sports Direct kan ik heel vlot op mijn stageplaats geraken. Van hen mocht ik namelijk een gloednieuwe mountainbike in ontvangst nemen. Hierdoor zal ik met de trein en fiets naar mijn stageplaats kunnen gaan. Om met een fris gevoel te kunnen starten met mijn stageperiode zal ik zeker de producten van  Ici Paris XL kunnen gebruiken want Gent Sint-Pieters en Ledeberg is toch wel eventjes fietsen!
Dankuwel Sports Direct!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten