To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

Mexicaanse avond @ kot in Kortrijk

In december heb ik een etentje geveild op mijn kot voor acht man. De opbrengst van de veiling ging integraal naar Music for life. De actie werd gewonnen door acht studenten Sociaal werk van Howest. Zij hebben maar liefst 200 euro geboden om een smakelijke avond te bekomen op mijn kot.

Een gezellige sfeer!
Afgelopen maandag was het zover! Departementshoofd Roel Vandommele en algemeen directeur van Howest Lode Degeyter haalden hun culinaire kunsten boven. Het werd een Mexicaanse avond op mijn kot. Er stonden chili con carne, nacho's en tortilla's op het menu. Het Mexicaanse eten viel zeker en vast in de smaak bij de winnende studenten. Het toch wel pikante eten kon af toe gespoeld worden met een Bockor Blauw


Afwassen geblazen!


Het werd een heel gezellige avond op mijn kot! De studenten hadden het in ieder geval naar hun zin. Na het eten moest er natuurlijk opgeruimd worden, gelukkig nam de algemeen directeur de afwas voor zijn rekening!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten