To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

Ondertussen in de krant...

Ondertussen ben ik al aan mijn derde week stage toe. Na deze drie weken kan ik jullie zeggen dat het voor mij een enorm boeiende en leerrijke periode wordt bij mijn stageplaats JAVI.tv


Vorige week vrijdag was voor mij een dag waar ik lang naar heb uitgekeken. Namelijk, in de zomervakantie hebben er zich een aantal opnames plaatsgevonden voor een langspeelfilm waarin ikzelf ook meespeel.  Dit weekend konden we eindelijk het resultaat zien. De prèmiere vond plaats in Gent (KASK). De film kan je hier bekijken. Het was een schitterende ervaring om mee te mogen spelen in Incursion. De jonge regisseur (17jaar) heeft alles zelf ontwikkeld, van het script tot de montage. 


Verder wil ik nog eens aanhalen dat ik in zowel januari als februari in de krant stond. Zes maanden na mijn overwinning leeft de wedstrijd  nog steeds bij de pers. Als jullie op de artikels klikken kunnen jullie die lezen!

1 opmerking: