To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

Gelukkige verjaardag K in Kortrijk!

Afgelopen weekend vierde het winkelcentrum waar ik ondertussen al ruim 5 maanden in woon zijn 2-jarig bestaan. Overal in de K kon je genieten van leuke standjes en fikse kortingen in de winkels. De nacht van vrijdag op zaterdag pakte K in Kortrijk uit met een leuke stunt. Op zaterdagmorgen werd de volledige Oudenaardssteenweg getrakteerd op gratis donuts! Verder werd de straat helemaal ingepalmd met ballonnen van K in Kortrijk. Ikzelf heb speciaal een nachtje doorgetrokken en maakte er volgende videoverslag van.


Een hele leuke actie die door de ganse buurt geaccepteerd werd! Via deze weg wil ik ook het ganse management en entourage een dikke proficiat wensen met het tweejarig bestaan van K in Kortrijk. 

Deze week ben ik al aan de vijfde week stage begonnen, de tijd in het luxekot vliegt voorbij. Voor ik het weet zal het jaar voorbij zijn dus zal ik er nu nog met volle teugen van genieten. Dankzij America Today  krijg ik elke maand een nieuw kledingstuk. Zo kreeg ik al een jas, een broek, een t-shirt, een  trui, een  trainingsbroek en een hemd! Heel fijn om elke maand opnieuw verrast te worden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten