To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

Cruciale week voor KV Kortrijk!

Al ruim zes maand heb ik met volle teugen kunnen genieten van Kortrijk Studentenstad.  De eerste weken waren wennen, maar vandaag de dag heb ik het ongelofelijk naar mijn zin in deze bruisende stad. Dankzij het leven in deze stad heb ik er een andere sportieve passie bij: KV Kortrijk. Studeren in een stad waarvan de voetbalploeg de finale van de beker van België speelt is toch iets speciaals. Vooral KV Kortrijk is een speciale club, een club waar het volkse, de echt voetbalfan nog bestaat. Al weken kijken de inwoners en supporters van Kortrijk uit naar deze cruciale week.

Woensdag speelt KV Kortrijk de laatste wedstrijd van de reguliere competitie, hierbij maakt de club nog steeds kans op Play-Off 1. Ook ik zal samen met mijn vriendin naar het Guldensporenstadion afzakken om KVK naar de overwinning te stuwen.

Nu zaterdag 24 maart is het een heel belangrijke dag voor KV Kortrijk, dan trekt de club naar het Koning Boudewijnstadion waar het de finale van de Beker van België tegen Lokeren speelt. Hopelijk staat die beker volgende week in Kortrijk! 



Zelfgemaakte macaroni op kot in Kortrijk!
Ondertussen zal ik mijn kookkunsten wat bijschaven. Vorige week maakte ik samen met mijn vriendin macaroni met kaas en hesp. Deze week staat er zelfgemaakte spaghetti op het menu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten